Final Presentation

Mengikut apa yang dirancangkan, sepatutnya pada jam 10 pagi hari ini, saya ada 'final presentation ' untuk projek tahun akhir saya. Semua persiapan telah dilakukan termasuklah persediaan 'slide', 'dissertation report' dan 'mock presentation'. Alhamdulillah segala persiapan telah berjalan dengan rapi. Namun begitu,secara tiba-tiba, presentation ini terpaksa ditangguh pada 3 Disember. Menurut Dr Othman, supervisor saya, melalui talifon sebentar tadi, salah seorang 'external examiner', Dr Pathi tiada di UTP kerana ada urusan di KL. Kita merancang, Allah merancang dan Allah lah sebaik-baik perancang. Terpaksa tunggu lagilah untuk bergelar seorang graduan kejuruteraan mekanikal secara rasmi. Ada hikmah nyer juga. Sejak balik dari rumah 2 hari lepas, saya demam. Semua persediaan terpaksa dilakukan dalam keaadaan badan yang tidak sihat. Semoga saya dapat present dengan baik hari khamis nanti. Iallah..Doakan saya yer...

No comments: