Bernafas kembali

Salam to all..

Dah lama rasanya saya tak begitu serius dalam mengupdate blog ini. Baru sedar tadi dah hampir 5 inci ketebalan habuk yang yang melekat kat blog ini.(satu kesalahan metafora yang melampau, tolong jgn contohi jika anda terlibat dalam bidang penulisan). Kini saya berazam untuk 'mengupdate' paling kurang seminggu sekali akan kandungan blog ini. Setelah lama tidak menulis, terasa begitu tumpul skill penulisan. Iallah, saya akan cuba berkongsi pengalaman atau apa-apa sahaja yang difikirkan menarik untuk dikongsi bersama.


Walaupun anda lihat, tidak ada apa-apa yang baru dalam blog ini(dari segi layout, blogroll, dan lain2), namun saya akan cuba sedaya upaya untuk menghasilkan idea-idea yang baru. Namun jika ada sebarang 'post' yang disalin dan ditampal (copy & paste), harap difahami bahawa yang demikian itu adalah kerana saya cuba mengekalkan 'originality' artikel tersebut supaya pembaca jelas akan objektif dan kandungan sebenar yang hendak disampaikan. (Sebenarnya malas dan nak bagi nampak sentiasa update.hehe)

Kalau anda perasan, kini semasa anda sedang membaca sebarang post dalam blog ini, anda akan sentiasa ditemani lagu yang syahdu. Tidak kira samada network anda disekat kadar access ke laman-laman muat turun atau 'streaming' muzik, anda masih lagi tetap dapat menghayatinya. Inilah pembaharuan yang saya bawakan setelah sekian lama mencari "widget" streaming muzik berkenaan.

Insyaallah, saya akan cuba menjadikan blog ini mudah difahami akan isinya dan sesuai untuk bacaan semua peringkat masyarakat kerana atas sebab inilah blog ini diwujudkan. Sebarang komen dan kritikan amatlah dihargai. Jika sesiapa nak meng'link'an blog ini ke mana-mana blog, anda tidak perlu minta kebenaran. Anggaplah ini sebagai cara untuk kita berhubungan dan mempertautkan tautan ukhwah dikalangan kita. Wallahua'lam..

No comments: